System filtrów oleju Blue.on firmy Hengst będzie montowany w nowym, 1,5-litrowym silniku wysokoprężnym Opla Astry.
Blue.on został opracowany przez Hengsta jako alternatywa klasycznego filtra oleju typu spin-on (wkręcanego). System składa się z obudowy i rury zaprojektowanych jako elementy o dożywotniej gwarancji, ze zintegrowanym obejściem filtra i zaworem zwrotnym. Części te stale pozostają w pojeździe; uzupełnia je nadający się do recyklingu element filtrujący (jedyny element, który wymaga wymiany). Blue.on ogranicza o 90% masę odpadów wytwarzanych przez konwencjonalne filtry oleju typu spin-on.
Hengst stale poszerza ofertę systemu Blue.on. Poza wersją do Opla Astry pojawią się modele dostosowane do nowych generacji silników. Opisywany system obejmuje modele o średnicach 67 i 77 mm oraz o długościach 67, 77 i 87 mm. Możliwe jest dostosowanie wkładu filtrującego (wybór i obróbka medium filtracyjnego) oraz konstrukcji zaworu (ciśnienie otwarcia i zamknięcia, natężenia przepływu itp.) do różnych pojazdów.
0 komentarzy dodaj komentarz