Od maja do czerwca warsztaty sieci Original Sachs Service (OSS) obsługujące samochody osobowe brały udział w akcji Sprawdź auto przed urlopem. Jej głównym celem było zainteresowanie klientów gruntownym przeglądem samochodów (amortyzatorów, hamulców, podwozia i opon) przed wakacyjnymi wyjazdami. Wykorzystano do tego serię materiałów informacyjnych, takich jak plakaty, ulotki i formularze serwisowe. Zdecydowana większość warsztatów uczestniczących w tej kampanii odnotowała wzrost liczby sezonowych zleceń.
W sierpniu należąca do koncernu ZF marka Sachs rozpoczęła kolejną akcję, wspierającą sprzedaż części zamiennych do samochodów dostawczych w około 300 warsztatach i placówkach handlowych, którym przekazano odpowiednie materiały informacyjno-reklamowe. Podkreślają one wysoką jakość i trwałość produktów marki Sachs dla tego segmentu pojazdów. Akcja potrwa do października 2009 r.oku Organizatorem obu przedsięwzięć jest polskie przedstawicielstwo handlowe koncernu ZF – firma ZF Trading.
0 komentarzy dodaj komentarz